2 Temmuz 2012 Pazartesi

Site kurma ile ilgili bilgi

Site kurma

Site Kurmanın En Kolay Yolunu Öğrenmek İster misiniz?Bu yöntemi Bir Kez Öğren İstediğin Kadar Site Kur!

Bu satırları okuyorsanız muhtemelen bir site kurmak yada site sahibi olmak istiyorsunuz.Bu konu hakkında detaylı bilgiyi birazdan bulacaksınız.Ancak benim sizi öncelikli olarak uyarmak istediğim konu sitenizi kendiniz kurmanızdır.Neden?
Sizin kurmadığınız,yönetiminde söz sahibi olmadığınız bir site büyük bir hatadır ve size hiçbir zaman fayda sağlamaz.Bir kod,yeni bir içerik,reklam vs. eklemek isteseniz sitenizi kuran kişinin peşinden koşmak zorundasınız.Bu nasıl sizin siteniz olabilirki
Peki Kimseye Muhtaç Olmadan Kendi Sitemi Nasıl Kurabilirim?
Şurada sadece 1 ay öncesine kadar site kurmak hakkında hiçbir fikrim yoktu.Elimde 13 tane arama hacmi iyi olan domain vardı ancak bu domainleri bir türlü siteye çeviremiyordum.Bir ara bedava sistemleri deneyim dedim,google sitemi kaydetmedi bile.Tasarım fiyatlarına baktım inanılmaz pahalı ki ben benim kurmadığım bana ait olmayan bir sitenin işime yaramayacağını da çok iyi biliyordum.Daha sonra bir sistemle tanıştım,artık istediğim kadar site kurabiliyorum,hiçbir şey bilmiyorken şimdi istediğim siteyi birkaç saat içinde kurabiliyorum,bu mutluluk tarif edilemez gerçekten.Not:Bu siteyi de bu sistemle kurdum.
Bu siteyi açma sebebim ise site kurmayı nasıl öğrendiğimi anlatarak benim durumumda olan insanlara yardım etmek.
 Kendi Sitemi Kurmayı Nasıl öğrendim?
İnternette yine araştırma yaparken Web Sitesi Kurma Rehberi adında bir ürünle karşılaştım,Yazara durumumu anlatan bir mail attım,kendisi istediğim kadar site kurabileceğimi söyledi.Birazda bonusların etkisiyle ürünü aldım.Ve indirip ilk sitemi kurduğumda ne kadar doğru bir karar verdiğimi anladım.
 Biraz Derine İnelim..Web Sitesi Kurma Rehberi Nedir?
                                                               
 Web Sitesi Kurma Rehberi Web Sitesi Kurma Rehberi,site kurma konusunda ‘’Sıfır’’ bilgiye sahip insanlar için hazırlanmış,adım adım anlatımlarla size en kolay yoldan,hiçbir tasarım ya da kodlama bilgisine sahip olmadan site kurmanızı sağlayan bir rehber.Daha açık şekilde söylemek gerekirse ürüne sahip olduktan sonra,açıyorsunuz rehberi,rehber içerisinde anlatılanları uygulamaya başlıyorsunuz,Okumayı bitirdiğinizde siteniz hazır, internette yayımlanmış ve sizin içerik(yazı,resim,link vb.) eklemenizi bekliyor.İçeriği eklemek için bir admin paneliniz oluyor,çok kolay bir panel word’de yazar gibi içerik oluşturuyorsunuz ancak kitabın yazarı biraz abartarak bu admin panelini nasıl kullanacağınıza kadar anlatmışJBuda sanırım sıfır bilgiye sahip olanlar için çok iyi.
Ancak Bu Rehber bunlarla sınırlı değil,verdiği Bonuslar gerçekten inanılmaz.Bonusları yazmadan önce size bir soru;Sitenizi kurdunuz,ya şimdi?Google sitenizi alakalı insanlara gösterecek,ziyaretçiler kendiliğinden gelecek!Böyle düşünüyorsanız hemen unutmanızı tavsiye ederim:) (Ahh ahh bende bir zamanlar böyle düşünürdüm (:  )
 Site kurduktan sonra önce seo denen arkadaşla,daha sonra da reklam denen arkadaşla tanışıyorsunuz.Ve bunları yapmadan dünyanın en güzel sitesine de sahip olsanız o sitenin işinize yaramayacağı bir anda tokat gibi karşınıza çıkıyor.Kitabın yazarı bu konularda uzman olduğundan sizin için şu an belkide çok anlamlı olmayan ancak siteyi kurduktan sonra ne kadar değerli olduğunu anlayabileceğiniz aşağıdaki bonusları vermektedir;
1.Seo Eğitimi
2.İnternet Reklamcılığı
3.Google’un Sırrı
4.Güncellemelerden Ücretsiz Yararlanma Hakkı
5.Online/Offline Danışmanlık/Yardım
Bu muhteşem bonusların detaylarını ve uygulandığında getirilerini yukarıdaki menüde inceleyebilirsiniz.
Özetlersek,Web Sitesi Kurma Rehberi ile en kolay yoldan en kaliteli siteleri nasıl kuracağınızı,Google’un Sırrı Bonusu ile 1 ayda google 1.sayfada nasıl çıkabileceğinizi,Seo eğitimi ile siteniz için zorunlu olan optimizasyon işlemini nasıl yapabileceğinizi, bir yandan siteniz seo eğitimi sayesinde google’da yükselirken diğer yandan İnternet Reklamcılığı bonusu ile internette % 90’ı ücretsiz olan yöntemlerle sitenize binlerce ziyaretçi çekmeyi öğreniyorsunuz.Ayrıca kafanıza takılan her yerde profesyonel yardım alabiliyorsunuz.
Yani Web Sitesi Kurma Rehberi sadece bir rehber değil beni nasıl başarıya götürdüyse sizi de aynı şekilde başarıya götürecek tam bir set.Bu siteyi hem site kurmak isteyen arkadaşlara yardım etmek hemde sadece site kurmakla değil bilgi sahibi olduğu her konuda biz kullanıcılara yardımını esirgemeyen ve sürekli yönlendiren hocamız Serdar Bey’e bir jest olarak hazırladım.
Web Sitesi Kurma Rehberini almak internet dünyasında vermiş olduğum en önemli kararlardan bir tanesiydi.Ödediğim her kuruşu helal eder ve kitabın yazarına bize bu fiyata bu kadar imkan sunduğu için bütün kullanıcılar ve kullanacak olanlar için teşekkür ederim.
Söylediğim gibi memnun bir kullanıcı olarak size bu rehber hakkında her türlü detayı verdim,Web Sitesi Kurma Rehberi ile bir sitenin nasıl kurulduğunu görmek ve kitabın içeriğini öğrenmek için  ”Site Nasıl Kurulur” sekmesine,bonusların içeriğini öğrenmek içinde en üst menüde veya sayfalar menüsünde ”Bonuslar” sekmesine tıklamanız yeterli.Web Sitesi Kurma Rehberi hakkında detaylı bilgi ve resmi sitesine ulaşmak için buraya tıklayın.

0 yorum:

Yorum Gönder