2 Temmuz 2012 Pazartesi

Site nasıl kurulur

Web Sitesi Kurma Rehberi İle Site Nasıl Kurulur
 Öncelikle rar dosyası halinde indiriyorsunuz.dosyayı açtığınızda,içinde şu dosyaları görüyorsunuz;
 Web Sitesi Kurma Rehberi icerik
Benioku metninde öncelikle Google’un Sırrı kitabından başlayıp hiçbir şey yapmadan Web Sitesi Kurma Rehberine geçmeniz söyleniyor.
                                                1.ADIM
Daha sonra Web Sitesi Kurma Rehberini açıyorsunuz,ilk adım olarak ise kendinize Google’un sırrında anlatıldığı gibi seo için başarılı olabilecek bir domain adı seçiyorsunuz.(Sitenizin adı)
                                                2.ADIM
Domain adınızın üzerine resimli anlatımlarla 5-6 dakikada wordpress altyapısını kuruyorsunuz.Gayet basit bir işlem,sadece sitenizi yöneteceğiniz alan için kullanıcı adı,şifre belirliyorsunuz.Sitenizin kök olarak kurulumu tamam.
                                                3.ADIM
3.adım bana göre en zevkli adım,çünkü burada sitenizin görünümünü belirliyorsunuz.Hangi kategoride site kurmak istiyorsunuz,iş mi,araba mı,turizm mi,forum mu?Veya yüzlerce kategride kullanıcılar için özel olarak hazırlanmış ve kategorilenmiş binlerce şablondan istediğinizi ya da istediklerinizi(bir site için birden fazla şablon kullanabiliyorsunuz) seçip,indiriyor ve temalar bölümüne yüklüyorsunuz.Bu detaylı bir şekilde resimlerle ve videolarla anlatılmakta.
                                                4.ADIM
 Aslında 4.adım diye bir kısım yok.Buraya kadar sitenizi kurmuş ve internette yayımlamış oluyorsunuz.Şimdi artık iş sizde,içerik olarak ne eklemek istiyorsanız admin panelinizden o işlemleri yapıyorsunuz.Admin paneli kullanımı zaten çok basit,word’de yazı yazmayı bilir misiniz?Bilmiyorsanız bile sorun yok aşağıda resmini gördüğünüz admin panelini nasıl kullanacağınıza dair sesli olarak tam 41 dakikalık bir video var.Bu video da yazı,resim,link,video,içerik vs. her şey anlatılmış.Zaten gayet basit bir panel ama yinede anlatmış serdar bey.Örnek kullanıcı paneli;
  Kullanıcı Paneli
Ve bitti!!!Site kurmak bu kadar basitmiş arkadaşlar,nelerle uğraşmışız,nelere boş yere vakit harcamışız.İstediğimiz kalitede istediğimiz siteyi kurmak bize artık birkaç adım kadar yakın.Tabiki Web Sitesi Kurma Rehberi Sayesinde.
 Daha önce söylediğim gibi bu ve daha 12 tane siteyi bu rehberle aynen anlattığım şekilde kurdum.Site kurmak istiyor,kolay ancak kaliteli olsun diyorsanız,işte büyük fırsat..Web Sitesi Kurma Rehberine ulaşmak için buraya tıklayın.

0 yorum:

Yorum Gönder